17-01-2014

Algemene ledenvergadering - woensdag 9 april 2014

Op woensdag 9 april 2014 vindt een Algemene Ledenvergadering (ALV) plaats. IIA is te gast bij ING Groep aan de Amsterdamse Poort in Amsterdam. Voorafgaand aan de ALV is gastspreker Guy van Liemt uitgenodigd.

Guy van Liemt is expert Marketing and Communications Professional. Sinds 2004 is Guy docent, mentor, examinator en programma manager bij SRM in diverse opleidingen waaronder NIMA B/C, Masterclass Branding, Marketingcommunicatie-B en College for Brand Management.

U bent van harte welkom vanaf 14.00 uur. Om 14.30 uur kunt u gastspreker Guy van Liemt bijwonen. De vergadering is van 15.30 uur tot circa 17.30 uur en wordt afgesloten met een borrel. De agenda en de vergaderstukken worden uiterlijk 19 maart op de website geplaatst op het besloten deel van de website van IIA.
Terug naar het nieuwsoverzicht

IIA Nederland

iia@iia.nl
Burgemeester Stramanweg 105F
1101 AA Amsterdam
Contact opnemen

Audit Magazine

Lidmaatschap

IIA is dé toonaangevende beroepsorganisatie voor internal auditors. Een lidmaatschap laat u delen in de collectieve kennis van alle vakgenoten in de wereld.