Roundtable Retail

Thema: Trends en risico’s en hoe internal auditor hierop reageert

Retail is enorm in beweging. Klanten neigen weer meer te aan te schaffen in de winkels terwijl de online verkopen ook blijven stijgen. De twee verkoopkanalen raken steeds meer met elkaar verweven: chat met medewerkers in de winkel bij online aankoop en online oriëntatie met daadwerkelijke aankoop in de winkel.

Consumentengedrag is grillig maar door analyse big data wel weer voorspelbaar.  Als retailer spelen we daar uiteraard op in met bijvoorbeeld actuele voorraadinformatie op het web en gerichte marketing voor de individuele klant. Deze ontwikkelingen vergen ook weer aanpassingen in de beheersing van onze processen en data. 

Tijdens deze roundtable willen we met elkaar sparren over de ontwikkelingen binnen retail en de wijze waarop we daar als internal auditors op inspelen.

  

Data
06-11-2017

Tijd
16:00 tot 18:00 uur

Locatie
Kantoor IIA Nederland in Amsterdam

Prijs leden / niet-leden
€0,-
Niet-leden mogen maximaal één keer per jaar deelnemen aan een gratis evenement

PE punten
2

Doelgroep
Internal auditors binnen de retailsector

Aantal deelnemers
Minimaal 10 en maximaal 20 personen

Aanmelden
Terug naar de agenda.

IIA Nederland

Postadres:
Postbus 22657
1100 DD Amsterdam
Bezoekadres:
Burgemeester Stramanweg 102A
1101 AA Amsterdam
Contact opnemen

Audit Magazine

Audit Magazine

Lidmaatschap

IIA is dé toonaangevende beroepsorganisatie voor internal auditors. Een lidmaatschap laat u delen in de collectieve kennis van alle vakgenoten in de wereld.
Meer informatie

IIA-Partners