Doe mee aan Internal Audit Month en laat zien wat ons vak betekent
Mei staat in het teken van de Internal Audit Month. Een maand waarin de aangesloten instituten van The IIA het vakgebied extra zichtbaarheid geven. Op 2 mei trappen we af met een gezamenlijke post op LinkedIn. Met elkaar laten we zien hoe internal audit organisaties helpt koers te houden, verantwoorde keuzes te maken en het vertrouwen van belanghebbenden te versterken.
Ben je internal auditor, stakeholder, partner, toezichthouder of aanhanger van het vakgebied internal audit? Dan kun jij bijdragen aan het effect en bereik van deze campagne. Samen maken we internal audit zichtbaar!
Hoe kun je meedoen?
Je kunt op verschillende manieren deelnemen en zo helpen het bereik én de impact van de campagne te vergroten.
1. Deel de campagnepost van IIA Nederland op LinkedIn
Op 2 mei plaatst IIA Nederland een campagnepost op LinkedIn. Door deze te delen met jouw netwerk, vergroot je met één eenvoudige handeling de zichtbaarheid van ons vakgebied.
Tip: Voeg een korte persoonlijke boodschap toe waarin je vertelt waarom jij internal audit belangrijk vindt en sluit af met een van de volgende hashtags: #OneIIA #InternalAuditMonth #IIANederland
Met deze hashtags maak je je bijdrage krachtiger, herkenbaarder en zichtbaar binnen het internationale netwerk van auditors. Je vergroot je bereik én kunt makkelijk in contact komen met vakgenoten wereldwijd.
2. Maak je eigen post
Wil je graag een eigen post plaatsen in de herkenbare IIA-stijl? Maak dan gebruik van een van de campagnetemplates die binnenkort beschikbaar zijn. Deel bijvoorbeeld iets waardevols over je werk als auditor of over het belang van goed toezicht binnen organisaties.
Tip: Sluit je bijdrage af met: #OneIIA #InternalAuditMonth #IIANederland
De templates zijn binnenkort te downloaden via deze pagina. Kun je niet wachten? Stuur dan een e-mail naar de afdeling communicatie.
3. Breng de campagne onder de aandacht binnen jouw organisatie
Ook intern kun je bijdragen aan de zichtbaarheid van internal audit:
- Deel de bijdrage op het intranet.
- Vraag of de afdeling Communicatie of HR de campagne wil delen.
- Breng het onder de aandacht tijdens teamoverleg of via de nieuwsbrief.
Zo vergroot je niet alleen de zichtbaarheid buiten de organisatie, maar ook intern.
Jouw bijdrage helpt
Juist op plekken waar internal audit van grote waarde is, krijgt het nog te weinig aandacht. Daarom is het belangrijk om te laten zien wat we doen én waarom dat ertoe doet.
Dankzij de kracht van jouw netwerk help je mee het vakgebied sterker op de kaart te zetten — bij bestuurders, toezichthouders én de professionals van de toekomst. Wereldwijd.
Samen maken we zichtbaar wat internal audit inhoudt. Doe jij mee?