Internal audit hoorbaar op BNR: IIA Nederland lanceert radiocampagne
Van 17 tot en met 21 november en van 1 tot en met 5 december is het vakgebied internal audit te horen op de landelijke radio. IIA Nederland zet met deze radiocampagne via BNR Nieuwsradio een volgende stap om het vakgebied internal audit onder de aandacht te brengen.
In de campagne staat de rol en meerwaarde van een internal auditor centraal: auditors helpen organisaties veerkrachtig en integer te blijven, juist in tijden van onzekerheid en verandering. De spotjes zijn in opdracht van IIA Nederland ontwikkeld en sluiten aan op de bredere awarenesscampagne rondom het vakgebied internal audit.
Met de inzet van radio richt IIA Nederland zich op studenten, zij-instromers, toezichthouders, bestuurders, stakeholders, partners en leden die het belang van internal audit onderschrijven, en tegelijkertijd op een bredere doelgroep die in toenemende mate in aanraking komt met het vakgebied.
Benieuwd naar de radiocommercials? Beluister ze hieronder.